Hälsat på Linas syskon idag.

Jag har enligt mätaren på bilen suttit i denna 9,5 timmar idag..... 9,5?!!!!

Man kan ju fråga sig varför jag har gjort det, när solen skiner ute och allt... Svaret är att jag har varit nere i småland hos ägarna till Linas pappa. De skickade brev och grattade mig efter vinsten i Hammarö och tyckte att vi skulle komma och hälsa på dem och se hennes syskon (fick träffa Linis farmor oxå ;)). Det hade verkligen massor av fina unghästar, vilket var kul att se. Passade även på att prova några 3åringar när jag ändå var där, även om jag har fullt upp redan som det är :) 

Nu måste jag verkligen sova. Förstår inte hur man kan bli så trött av att bara sitta stilla i en bil en hel dag... Night!




Linas pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0