Familjen är påväg hem från Tierp!

Äntligen klart! Efter att ha jobbat en helg i den här värmen är man aningens mör kan jag lova. Men det är skönt eftersom jag jobbar mestadels ute bättrar jag på solbrännan även på jobbet ;)

Snart kommer family hem efter en helg i Tierp! Jag ska laga Micki-wraps till dem eftersom Moa älskar micki-wrapsen och vi måste fira hennes framgångar, hon är ju bara för bra!!

Mosi debuterade 1,35 igår på Goose med pris och debuterade 1,40 idag (även det med min gamla stjärna) och fick pris, vilket innebär att hon får åka till Umeå i oktober och rida JUNIOR SM, GRYYYMT!

Hon nöjde sig dock inte med det utan såg även till att få med sig förstapriset från helgens sista klass! En 1,25 som hon vann med våran 20åriga kämpe, Mavrick!


DUKTIG SYSTER OCH DUKTIGA MAVRICK OCH GOOSE <3



Påväg mot Umä!

Kommentarer
Postat av: mikaela

Wieeee dååå kan ni bo hos mig :) du kan ju de Malla när du ska kolal in syrran.. tala ba om datum och de :) mys mys

2009-08-09 @ 20:33:53
Postat av: Anonym

Uppdatering SAMBO!!!

2009-08-11 @ 21:10:21
Postat av: Malin

Det kommer, är skör...

2009-08-12 @ 11:55:09
Postat av: Tove

Gud va roligt :D Gratta henne från mig!!

2009-08-13 @ 07:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0