Valbooorg

Nu sitter jag i bilen påväg hem ifrån stallet. Har varit där sedan 7 imorse och självklart så glömde jag min mobil hemma imorse, gud va man känner att någonting saknas när mobilen inte är med. Kan ju bara ett nummer i huvudet oxå och det är Tessis :)

Men snart hemma och antagligen kommer väl displayen varken vara fylld med inkomna sms eller missade samtal och då kommer jag att bli sur... Haha

Ikväll blir det kanske Ström-fest för min del! Hoppas det blir av, har ju aldrig deltagit på en Strömferre innan så det skulle vara kuuul.

Nu måste jag snacka lite med sistah som kör bilen som jag sitter i, måste kommentera hennes körning lite grann, hon kan bli lite för vild ibland och det är läskigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0