Typ 100 ointressanta frågor...

Lovar du att vara ärlig?  Absolut, är oftast det...


Du heter:
Malin Katarina Fredriksson (fd. även Weilid)


Smeknamn:
Oftast Malla men även Mala, Malino, Mallan, Mallis och sistah.


Låt som när du är ledsen sörjer till?
Goo Goo Dolls - I'll be.


Beroende av: 
Träning och glass. 

Vad behöver du mest just nu: Motivation till en hemtenta.


Vad tror folk om dig?
Är nog bäst att fråga folk om det men jag tror att jag inte är alltför illa omtyckt :P Många tycker nog att jag är ganska ambitiös också. 


Stämmer det?
Det tror jag...


Vad får du oftast komplimanger för?
Allt möjligt, men tycker det händer lite väl sällan...


Vad säger du för att imponera på någon?
Jag tror att det går hem att jag studerar på universitetet. Förr kunde jag alltid köra med att jag hade körkort, men det funkar inte längre eftersom jag har haft det i typ 5 år nu haha.


Hur imponerar man på dig?
Genom att ha humor och en touch av självförtroeende blandat med ödmjukhet.
 

Brukar du skratta för dig själv?  Det händer, skrattar ofta...


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"Jag ska till Högbo och Falun :) Du ska dit oxå eller? Fan va kul i så fall! Puss" Fick det nyaa av Alex B :)


Var bor du?
Älvsjö och Västerhaninge och i hästlastbilen.


Trivs du där:
Har jag folk jag tycker om i närheten trivs jag överallt.


Äger du några converse:
Nej.


Sprit, cider, vin eller öl:
Är inget stort fan av öl men de andra går ner, beroeende på tillfälle. Älskar champagne!


Vad har du för mobil:
Nokia express Music


Nästa mål i ditt liv:
 Skulle vara grymt att få tävla i Falsterbo med 6åringarna!


Hur svarar du i mobilen:
"Aa det är Malin" Haha sjukt fult men jag svarar så...


Vem ringde du senast?
Var nog Ida eller Tessi...


Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Kommer inte ihåg, pratar så mycket i telefon...


Antal timmar sömn inatt:
7


Sov du ensam:
Med min katt, Cotito.


Brukar du komma i tid:
Är alltid i tid förutom när vi ska ut för då är jag altid sen av någon konstig anledning...


När mår du bra:
När jag har kontroll och allt går min väg.


När blev du fotad senast:
I helgen på tävlingen. Hoppas det blev bra bilder!


Hur känner du dig nu:
Laddad inför träning.


Vanligaste färg på dina kläder:
Har alla färger!


Vad tycker du om fötter:
kanske inte den allra mysigaste kroppsdelen men ingenting jag går och funderar på.


Vad saknar du:
Jag skulle ju vilja ha en man!


Favorit dryck på morgonen:
  Juice, helst apelsin.

När brukar du oftast gå och lägga dig:
22.30 - 23


Är du blyg?
Ibland.


Sysslar du med någon idrott:
Idrott is the shit!


Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Absolut.


Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
Prova lite grejer.


Är du nöjd med ditt liv:
Absolut! Även om det alltid finns saker som kan bli bättre, men så tror jag att det är för varenda människa i hela universum.


Vad är det värsta du vet?
Avundsjuka, mytomani, oärlighet och andra störda beteenden.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Sjukt olika beroeende på vad jag gör.


Vad längtar du till?
Massa grejer som kommer framöver!


Har du bra vänner och äkta vänskap?
Jag har underbara vänner <3


Vad är det finaste du fått?
Måste väll vara världens bästa hästar :) Ingen är bättre än någon annan men Kitt har varit väldigt speciell för mig om jag bara får välja en.


Om fem månader:
Vill jag ha kommit ännu längre med mina unghästar och kommit in på någon ny rolig journalistikkurs.


Om ett år?:
Ska jag rida 1,40 igen!!!


Du samlar på:
Priser och klänningar.


Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Har flera som jag kan ringa, vilket är otroligt skönt.


Har du strumpor på dig nu:
Nej har inte kommit så långt än.


Är det okej att gråta:
Klart det är, jag gråter hela tiden.


När grät du senast:
Igår när jag och Ida såg Rädda Willy, den är så sorglig och bra!


Bär du glasögon eller linser:
Glasögon ibland.


Har du piercing:
Jag är sjukt stickrädd så de två jag har i öronen är de ända som någonsin kommer att finnas på min kropp.


Vill du gifta dig:
Det vill jag nog i framtiden.


Vill du ha barn:
Jag gillar ju inte barn sådär värst mycket men tror nog att jag vill ha egna någon dag ändå..


Är du bra på att laga mat:
Sådär, ingen mästerkock direkt.


Är du flygrädd:
Nej.


Hur vig är du:
Inte så vig :P


Vilken är din favoritglass:
Gillar all glass förutom konstgjord vanilj och den där konstiga med bönor i som vi åt i Hong Kong, blä!


Tror du på ett liv efter döden:
Det gör jag nog.


Bor dina föräldrar tillsammans:
Japp!


Vilken ögonfärg har du:
Blå.


Röker du:
Skulle aldrig komma på tanken!


Hur ofta tränar/motionerar du:
Flera gånger om dagen i form av ridning, promenader och löpning, ibland även gym.


Vad är det viktigaste i livet?:
Att leva ut det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0