Tis-Ons

Gud va segt jag har uppdaterat........ Men det är inte för att det inte har hänt grejer, utan för att jag inte har haft tillgång till någon dator.

Igår skrev jag ju tenta i KOM II och det gick fan bra för en gång skull! Såå nu känner man sig som queen of the world igen ;)

Mötte upp Tessi i staden för lunch direkt efter tentan och när vi stod vid övergångstället mittemot LV-butiken passerar Prinsessan Madeleine en meter bakom oss... Lite coolt var det även om jag blev förvånad över två saker:
1. Ingen förutom vi la märke till henne! Visst, hon hade inga utstickande kläder, håret i hästsvans och solglasögon som täckte större delen av hennes ansikte, men ändå, man känner ju igen en prinsessa!!
2. Inte en enda vakt i sikte. De håller antagligen låg profil och civil beklädnad men ändå....

Idag har jag och Ida varit i Skåne hela dagen och kollat på unghästar. Jag är helt slut eftersom jag åkte hemifrån 07.30 imorse och kom hem för en kvart sen, sjuuukt trött just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0