Tävlingsdag idag... och imorgon.

Jag gillar verkligen Expedition Robinson just nu! Kvällens avsnitt var ju bara för grymt :D Heja gamla parangang!

En idrottslig uppdatering är att jag idag tävlingsdebuterade med Canon och att det gick bra :) Blev några bommar ner men jag kunde både sitta upp och hålla mig kvar enda tills jag medvetet gjorde en avsittning! Duktiga Canon, det blir nog en liten tävlingspålle av henne också så småningom ;)

Imorgon blir det också två nykommlingar i tävlingsammanhang som ska ut och lufta vingarna, Vibbe och Lina följs åter igen åt och gör sina livs andra starter imorgon. 1 meter höga hinder står på tapeten och resan går till Strängnäs. Frida, som är Vibbes ägare följer med mig eftersom resten av familjen satsar på elitallsvenskan i Hamre!

Heja Årsta Runsten och då framförallt min virrpanna till syster och våran tappra gamla Maav som kommer starta som lagets juniorekipage!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0