LAG-SM NÄSTA!

Idag blir det en riktigt pluggardag eftersom det är tenta för mig imorgon, blää! Det går i alla fall lite lättare eftersom humöret är på topp efter en lyckad tävlingshelg :)

Moa och Mavrick var tillsammans med Helena och Chamonix felfria i elitallsvenskfinalen igår!!! Tack vara detta kunde laget ta sig till omhoppning på Malin Nilssons 8 fel och sluta 2a i totalen, vilket betyder kvalifikation till Lag-SM!

ÅRSTA RUNSTEN SKA TILL STRÖMSHOLM!!

Är mest stolt över min duuuktiga lillasyster som inte verkar ha några nerver över huvudtaget! Och såklart över Mavrick som måste vara en av de tappraste hästarna som någonsin funnits. Trots sina många år och tusentals övervunna hinder tappar han aldrig humöret och viljan att göra sitt bästa, en fantastisk kämpe och tävlingskamrat.



För egen del gick tävlingarna i Strängnäs också. Båda hästarna fick pris i sina klasser! Vibbe kom fyra i de vuxna hästarnas klass och Lina vann unghästklassen som ensam felfri, duktiga dressyrhäst och duktiga 4åring!!!

Och slut på det roliga och tillbaka till pluggandet nu......

Kommentarer
Postat av: Beccs

Kul att det går bra för dig :) Spännande med unghästarna, satsar du på 4-års el?

2009-04-28 @ 18:56:41
URL: http://rebeccarichard.blogg.se/
Postat av: Malin

Den ena 4isen kommer att få gå 4års men den andra är så grön så jag tror jag struntar i det och satsar på 5års nästa år istället :)Ses vi på 4års??

2009-04-29 @ 22:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0