Grym lönings/fredags/vårochsommarkväll!

Efter en dag fylld av värme och strålande sol var det bara givet att avsluta arbetsveckan på Södermalm!
Hurtig som jag leker ibland gick jag till Fruängen och mötte upp min kära vän, Patelito, som egentligen är döpt till Patricia, vilket inte alla vet... Vi hoppade på tuben och begav oss in till Slussen där vi fångades av en riktig streetdanceuppvisning, många av dansarna var riktigt grymma och det var underhållande att se. Mysigt också med musik utöver hela Medborgarplatsen.
Vi blandade sedan drinkar med mat och alldeles för mycket vin på Bar54. Han med en svängom på dansgolvet och myyyycket snack om allt och inget innan det var dags för mig att tänka på refrängen. Jag är så sjukt nöjd att jag hann med sista bussen från Gullmars (!), vilket gjorde att jag kom hem på ett litet kick, typ alldeles nyss. 
imorgon är det tävlingsdebut för Canonen!! Som tur är tävlingen på eftermiddagen och återhämtningen här är redan i full gång så även om jag fortfarande är full och skör som en gris så kommer jag att vara fit for fight imorgon ;)

G-NIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0