Duktiga jag ;)

Jag har verkligen varit duktig idag och pluggat! Det händer ganska ofta att jag "ska plugga" men inser senare att det inte blir av, ofta på grund av att det kommer upp annat, annat som är roligare. Men trots strålande väder har jag suttit inne och pluggat ända tills nu. Jag har även hunnit med att ansökan till nya kurser inför hösten. Fortsätter mina journalistikstudier och hoppas kunna inrikta mig på praktisk journalistik och sportjournalistik!

Jag tror att det var dagens anmälningar som gav mig blodad tand att verkligen göra klart en sjukt tråkig rest som jag dragit på alltför länge. Men nu är den klar och ska bara lämnas in, grymt :D

Underbart att ha resten av dagen fri och göra vad jag vill utan att få dåligt samvete över att jag inte har pluggat. Just det, resten av dagen blir det nog träning! Ska träna tre eller fyra hästar och sedan springa runt Näringsberg med Moa. Jag behöver verkligen det nu när jag suttit still hela förmiddagen, det spritter liksom i benen och jag vill inget annat än att bara röra på mig! Är verkligen inte gjort för att sitta still!  

Juste sen lääängtar jag till helgen då vi ska premiäråka stora lastbilen för första gången i år! Första meetinget och antagligen första kvalet till Falsterbo, nervöst och roooligt :)

Nu bara måste jag ut i solen. Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0