A new name?

Jag sitter och spanar på New York times bröllopssidor, inte för att jag går i giftastankar utan för att det är en av uppgifterna till hemtentan.
Jag har aldrig varit i USA, aldrig någonsin. Men trots det så älskar jag den gigantiska ön i väst. Jag har många gånger funderat på hur livet sett ut om jag hade fötts som amerikan istället för svensk.

Ska välja ut ett par vars bröllop jag ska fördjupa mig i. Problemet är bara att jag inte kan välja, alla har ju så häftiga namn. Jag skulle också vilja ha ett förnamn som Mercedes, Samantha, Fiona, Courtney eller Heather. Det skulle vara häftigt även om det kanske inte skulle passa altförbra med mitt svenskättade efternamn.

Får inte sitta och blogga längre nu! Tillbaka till pluggandet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0