Dagen efter...

Hälsotillståndet är stabilt. Jag är mer bekymrad över mitt värkande ben än över min baksmälla. Jag är faktist en riktig hejare på att inte bli bakfull. Tyvärr har jag inget slippa-bakfyllan-tips då jag inte vet varför jag inte mår dåligt. Kanske är det hickan som håller huvudvärken borta? För hickar det gör jag, det sjukaste är att jag fortfarande hickar, hur många hick kan man egentligen ha på lager? 
Åter till mitt värkande ben. Tänk er att Jonas som hade coctailpartyt igår hade hela sitt kök proppfyllt med sprit av alla sorter och sjukt mycket groggvirke till det, det fanns verkligen hur mycket dricka som helst! Längst till vänster stod det sugrör i alla färger och drinkpinnar åt folket. Där stod även ett jättestort fat fullt med lime och citronskivor för att göra drinkarna till riktiga coctaildrinkar. Mitt problem låg vid citrusfrukterna, en sylvass, stor kökskniv som Mickan råkade ha ner på golvet. Men innan kniven föll i golvet så mellanlanda den på mitt ben, AJ!
Jag har idag ett jack i benet som inte är större än två centimeter men det måste vara djupt eftersom det blödde friskt ur det igår. Tack gode gud för att jag inte fick kniven på foten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0