Snabbskrivningens baksida.

Ibland får jag sms som knappt är läsbara. Det här med snabbskrivning kan vara en bra grej, absolut. Men det kan också leda till pinsamma situationer. Jag har bland annat kommit på att stora lika gärna skulle kunna bli rumpa, vilket kan vara lite opassande vissa gånger.

Min vän Patricia är en hejare på det här med snabbskrivning, hon har flera gånger missat dubbelchecken och resultaten har blivit varierande. Jag har bland annat fått ett sms från fröken som löd: "Bla bla".... Hoppas du får jättekuk ikväll ! ! !
Först blev jag rädd men sedan kom jag på att det säkert skulle stått någonting annat.



Gammal bild på mig och Patrici!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0