Skit!!!

Det här med att vara ansvarig för saker kan vara en bra grej i många fall. Man har ofta stort inflytande och stora valmöjligheter. Som ansvarig för vårt hästföretag hade jag utnyttjat min makt och bestämt mig för att inte jobba i helgen. Jag är för en gång skull helt ledig från tävlingar och skulle därför ägna helgen åt festande och skrivande av kommande veckas hemtenta som för övrigt har sin deadline nästa fredag. MEN när det strular till sig och ingen helt plötsligt kan jobba, så står man där, som ansvarig, utan någon övre chef att lägga över problemen på. Vad gör man då? När man har pratat med 6 olika normalt sett jobbade personer och ingen av dem kan? Självklart är jag ensam hemma också, inte en endaste liten familjemedlem att tigga hjälp av.
Det här med chefspositioner är inte alltid en dans på rosor även om det många gånger är fantastisk roligt. MEN idag och fram till och med söndag är det skit!      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0