Sista tävlingen med Goose.

Igår red jag min sista tävling på Go West. Det kunde inte ha slutat bättre då han vann distriksmästerskapen för andra året i rad. Tyvärr fick jag aldrig chansen att starta honom i större klasser utan ger istället min lillasyster den chansen. Jag går vidare och satsar enbart på unghästar nästa år, lite tråkigt men jag tror ändå att det blir bäst så. Jag vet att Moa kommer få otroligt roligt på denna fantastiska häst som har varit min absolut bästa genom åren.

En till rolig sak igår var att Hermione kvalade till Breeders och att jag därmed får besöka Flyinge med båda hästarna! Hon passade även på att nolla 1,25, min fina 5åring!

Kommentarer
Postat av: Lena Eriksson

Gud va roligt att du van Dm:D Grattis!

2008-09-15 @ 13:50:05
Postat av: malin

Tack så mycket! :D

2008-09-15 @ 20:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0