Nålar är inte okej.

Jag har så ont i ryggen. Jag hade det redan igår men jag vet inte riktigt vad jag har gjort, kanske fått det av all hästbilskörning? Hur som helst skulle jag nog behöva akupunkteras för jag känner att jag spänner de krampaktiga musklerna för att minska smärtan. Innerst inne vet jag att det bara blir sämre då men jag kan inte låta bli... Därför tror jag att akupunktur skulle vara bra för att musklerna ska slappnas av. Det dumma är att jag aldrig skulle kunna utsätta mig för något sådant frivilligt då jag är hysteriskt stick och spruträdd. Även om det inte gör ont så går det inte! Just nu bävar jag för att jag ska ta fästingsprutan igen, var liksom tre år sen sist (även om det känns som om det var förra sommaren) jag tvingade mig själv till den psykiska misshandeln... Blää nu måste jag tänka på någonting annat!

Kommentarer
Postat av: Crussoe

Du kan väl testa en gammal hederlig massage innan du står i begrepp att misshandla dig psyikiskt igen. Det är bara ett litet råd, du gör som du vill:D!

2008-09-01 @ 13:56:51
URL: http://crussoe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0