Måste plugga mot min vilja.

Efter att ha jobbat hela dagen och ända tills nu sitter jag på övervåningen och lyssnar på Hannah Montanas nya låt, men denna gång vill hon tydligen kalla sig Miley Cyrus, vilket verkar naturligare eftersom det är hennes riktiga namn...
Hur som helst så borde jag plugga, jag vet att jag måste, måste, måste. Och det är just det, när man MÅSTE göra någonting, då känns det inte så roligt.
Jag söker efter en anledning som gör att jag bara får hoppa upp ur den här skinnfotöljen och springa härifrån. Jag hittar dock ingen och mitt samvete säger till mig att börja skriva på hemtentan nuuu. Kan verkligen känna hur ängeln sitter på ena axeln och djävulen sitter på den andra. Jag ska lyssna på ängeln idag, annars får jag lida dubblet imorgon när det är dan före dan (alltså inlämningsdagen: Fredag!). Har nog aldrig varit så sugen på att städa, men inte ens det går för sig en dag som denna. Time to studdy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0