Idol, eftersnack.

Tessan och jag har oftast ett eget svar på "Idol Eftersnack" vi har dock lite olika synpunkter gällande artisterna. Hon tycker killarna är bäst och jag tycker helt klart tjejerna.

I kvällens program gjorde hon tummen upp för den galna falsksjungande lillkillen som hoppade runt som en wannabe rockstjärna på scenen. Visst jag kan hålla med om att han är lite one of a kind och ganska cool som gör sin grej, men skulle jag vilja ha en skiva med grabben? Nej tack!

Sen gillade hon Lars, som det i och för sig kanske inte är något fel på även om han inte når topp tre på min lista. Jag var ärligt talat orolig över att han skulle somna där på sen, han ger uttryck för att vara a little bit slow.

Om jag skulle välja på killarna ikväll skulle det bli Maltaboy och den söta Robin, helt klart.

En av få saker vi faktist är överens om gällande idol är att den första killen borde tacka för sig. En Ola-look-a-like som dessutom ser livrädd ut är nog ingenting för fortsättningen. Tessi beskrev hans framträdande så här:
- Han ser ut som en rådjursunge på rådjursbete...
Min fråga är, hur ser man egentligen ut då?!

Bara en sista grej för i afton:
JAG SAKNAR ALEXANDER OCH VILL HA TILLBAKA HONOM I TÄVLINGEN!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0