Canonball PWR

Idag har jag gjort en lite galen grej. Jag har köpt en ny häst. Egentligen inget konstigt med det eftersom det inte är första gången det händer. Men tanken var ju från början att hitta en 4åring med bra stam som var hoppad och kanske tävlad lite lätt, precis som mina 5åringar när jag hittade dem förra året.
I år kunde jag inte hitta någon 4åring som passade utan föll istället för en ursöt 3åring. Ett sto efter Cardento som är alldeles mörk i färgen.
Kruxet är att hon bara har gått på bete hela sitt liv och därför inte sett mycket av världen. Det här kommer alltså bli min största utmaning hittils, som tur är verkar hon väldigt snäll och sund i huvudet så det här kan, med mitt liv som insats kanske gå vägen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0