Vad innehåller Amigo?

Igår stannade vi på Shell påväg hem från Skåne. Pappa skulle tanka lastbilen och hästarna skulle få äta och vila.

Jag och Ida gick därför runt lite i shellbutiken. Rätt var det var så tittade hon runt bland godiset och sa:
- Det kan ju inte vara gott med tacochips i chokladen...
Hon syftade då på Marabous nya smak.
Jag svarade att det inte kan vara tacochips utan istället är bitar av glassstrut (för det tyckte jag det såg ut som på bilden...). Ida undrade då om jag var dum som inte fattade att det var tacochips när chokladen hette Amigo!
Jag hade inget bra svar på det, men var fortfarande fast besluten om att det var bitar av glasstrut och inte tacochips blandat i chokladen under det gul-lila plastpappret.

Såhär i efterhand kan jag vara ärlig och säga att jag egentligen inte har någon aning om vad som finns i chokladen, men den kan väll inte innehålla tacochips väll? Det låter ju jätteäckligt!  




Ser ni de små miniglasstrutarna som hoppar runt i den gröna cirkeln? :)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Haha det är bra Malin! Jag trodde oxå det var glasstrut först ;). Men dom är jätteäckliga, jag förstår inte hur man kan blanda i tacochips, snubbit!

Krama hästen!

Har du några fina foton på han får du gärna mejla mej dom =) ?? jag skulle bli glad.

2008-10-21 @ 11:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0