TTTTVVVV

Som jag skrev tidigare följde jag reprisen av Paradise hotel på TV400 i sommras. Jag såg även serien när den gick av stapeln första gången, runt 2005 eller någonting sånt.

Tyvärr, eller som tur var (?) har jag nu sett alla avsnitt av PH ytterligare en gång och eftersom enought is enought har jag nu gett upp Paradise till fördel för ett nytt reality/dokusåpa-liknande program. Jag tycker nämligen att det är väldigt skönt att slå sig ner framför TVn runt 22 på kvällen (eftersom jag oftast inte har tid för TV någon annan timma på dygnet) och se någonting totalt IQ-befriat som man inte kan lära sig ett skvatt av. Man behöver varken tänka eller bekymmra sig för att inte hänga med, ren entertainment med andra ord.

Men A shot of love with Tila Tequila har även det lidit mot sitt slut och bisexuella mångsysslerskan Tila har valt en man bland alla män och kvinnor som från början försökte vinna hennes hjärta. Ett underhållande program måste jag säga.

Det skumma är nu att det börjar en ny säsong. Vad sjutton kommer att hända då? Har hon dumpat sin snygga småstadsgrabb och är på jakt efter en ny person att sätta tänderna i? Den som lever får seeee.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0