Saknar tävlandet efter 4 dagars uppehåll.

Påvägen hem från Flyinge i söndags kväll kändes det skönt att tävlingsäsongen var avslutad för min del, även om den i år avslutades ovanligt tidigt... NU sådär en fyra dagar senare när Södertälje har sina elittävlingar skulle jag kunna göra vad som helst för att få ge mig ut på banan igen! Tyvärr går det inte, jag är inte kvalificerad och har inte heller någon häst som lämpar sig för uppgiften då min äldsta häst nu är 5 år. Meeeeen jag längtar tills nästa säsong drar och jag ska träna hårdare än någonsin i vinter! För nästa år, då jävlar ;)
Och alla ryttare där ute ska inte inbilla sig att de slipper mig för imorgon kommer jag sitta troget på SRKs läktare heeela dagen, see you there! 

  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0