Idag och imorgon.

Pratade precis med Anna i telefonen. Hon ska för övrigt komma hit snart, så fort som hon fått iväg sitt nattliga besök, vars ålder jag inte vågar skriva i bloggen. Nej nej tack. 

Det passar bra att Anna kommer hit ikväll eftersom jag ska tävla imorgon och väckarklockan kommer att ringa 05.00. Jag ska faktist starta Spirit för första gången men förhoppningarna är inte alltför stora eftersom jag satt på hästen för första gången i tisdags.

Moa ska göra sin tävlingsdebut med Goosen imorgon också, det ska bli väldigt roligt! Kommer troligtvis gå galant eftersom han är världens största gentleman! :)

 

Spirit & Goose


Världens bästa Kitt ska också tävla imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0