Hur gör ni med paketet?

Påväg till skolan läste jag Tidningen Ridsport eftersom jag är så sjukt trött på Metro efter gårdagens analyserande av tidningen. Hur som helst hittade jag en artikel med namnet:

Här får du svar på vad alla tjejerna alltid har undrat: Så gör killarna med "paketet"

Även om artikeln i sig var ganska underhållande (särskillt utfrågningen på Pether Markne där han berättar att dressyrryttaren Per aldrig använder kalsonger..!) kan jag vara ärlig och erkänna att jag inte alls gått och undrat över detta, aldrig någonsin faktist. Kanske är det jag som är onormal (?), kanske sitter Cicci Feretti och Jenny johansson inte alls och tittar på hästarnas hoppning på tävlingsläktaren, kanske sitter de istället och funderar över hur grabbarna gör med paketet i sprången... 

Hur som helst så tipsar journalisten Ulrika Fåhraeus om att man bör bära tajta kalsonger om man vill skydda juvelerna, kalsonger med vaddering som i en cykelbyxa kan oxå vara en bra grej! Tänk på det ni ;) 


Hoppas kalsongerna satt tillräckligt tajt här...

Kommentarer
Postat av: Cisso

Jag tror att det är fler än vi som brukar ha det som ett aktuellt samtalsämne ;)

2008-10-22 @ 20:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0