Håll dig till bloggen.

Jag har sett Katrin Schulman, eller Zytomierska som hon nu heter på TV två dagar i rad. I förrgår hade jag ingen som helst uppfattning om henne men igår blev jag positivt överaskad när hon på ett spontant och rättfram sett ifrågasatte allas vårat hatobjekt Anna Skipper i Du är vad du äter

Nu ikväll ombyttes den positiva synen av Katrin till det motsatta. Eller min uppfattning ändrades redan vid lunchtid då jag hörde henne prata i radio. Hon kritiserade då idolerna och förklarade varför vissa var kvar och hur dåliga de var... Jag undrar då, är det hennes sak att avgöra? Naturligtvis kan hon ha en åsikt men som programledare för Idol eftersnack skulle man önska en lite mer neutral framtoning.
 
När det sedan kom till direktsändningen nu ikväll kände jag bara, snälla byt ut henne! Flamsigt och oberäknande med en så dålig tajming så att Jihde framstod som ett geni. Absolut ingenting för direktsänd TV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0