Finalrosett och ny häst.

Hemma igen!

Det har hänt en massa roligheter sedan jag lämnade Stockholm i onsdags morse. Hijo gick felfritt i Breeders-finalen och vi avancerade från delad 82a plats till 35e plats, det bör kanske tilläggas att det var över 200 deltagande. Jag är nöjd eftersom det var mitt allra första Breedersäventyr... Och förhoppningsvis blir det inte det sista eftersom jag nästa år kommer att ha två 6åringar och två 4åringar i stallet.
Ni som hänger med kanske märkte att det var en blivande fyraåring för mycket och det stämmer ju eftersom jag fått hem en ny idag!

Min pappa är ibland lite crazy och ropade därför in ett sto på lördagens aktion. En 3årig liten skönhet som vi hoppas mycket på. Min andra 3åriga skönhet ska för övrigt ridas in i veckan, det blir intressant.

Alex fick oxå en häst från aktionen så vi tänkte rida breeders nästa år också, men då på våra akrionshästar, för att sluta cirkeln liksom, var ju trots allt en fjolårsaktionshäst som vann 4årschampionatet i år :)

Nu är det absolut dags för mig att sova, har blivit alldeles för lite sömn under helgen, men vem vill sova när det finns roligare grejer att göra?!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0