Världens bästa julkalender.

Jag har inte kollat på julkalendern sedan 1996, jag var då 10 år och kommer ihåg att det redan vid den åldern var lite töntigt att kolla på just julkalendern. Det var för folk på lågstadienivå lixom... Jag tycker synd om dem som var för tuffa för att titta det året eftersom det var då som den absolut bästa julkalendern gick av stapeln. Sunes jul är även den en favorit men inte tillräckligt bra för att mäta sig med denna.

Vi hade världens bästa julkalender på VHS förut, men eftersom den ena filmen är borta och videospelaren har tackat för sig har jag nu beställt alla 24 avsnitt på DVD. Idag fick jag dem, precis lagom i tid så jag kan se ett avsnitt om dagen från första december och sedan vidare fram till julafton. Det är säkert många som tycker att jag verkar sjukt nördig nu (inte minst min kusin som jag för övrigt kommer att tvinga se alla avsnitt med mig..) men det är bara för att ni missat the one and only av julkalendrar, nämligen :

Mysteriet på Greveholm 

Kommentarer
Postat av: tess

MEN SKOJAR DU?? VAFAN SUNES JUL SLÅR JU ALLA MED SJUKT STORA HÄSTLÄNGDER!! HAHA HELT KLART DEN BÄSTA JULKALENDEN NÅONSIN!!!

2008-11-29 @ 20:41:19
Postat av: anncha

Haha jag håller med, Mysteriet på Greveholm va klart bäst faktiskt!

2008-12-11 @ 11:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0