Olikheter.

Jag träffade Viktoria i Västerhaninge idag. Hon kom gåeendes med barnvagn, och tillsammans med en jämnårig tjej (oxå med barnvagn) promenerade det som alla mammalediga brukar göra. Vi pratades vid en stund men eftersom jag hade lite bråttom avbröt jag konversationen och förklarade att jag var tvunget att skynda iväg till skolan.

- Till skolan? Har du inte slutat med sådant än??
- Eh ne, har ju inte det... Har inte ens flyttat hemmifrån... Men jag ska det snart!

En konversation likt den här är det väll inget konstigt med? Jo, till grejen hör att det är lite underligt, eftersom hon är tre år yngre än mig! Hon är 89a och jag (en gammal) 86a. Hon har en egen familj och jag bor kvar hemma hos mina föräldrar och går i skolan, hm aningens weirdo...




Såhär såg jag ut när jag var lika gammal som Viktoria är nu...

Kommentarer
Postat av: Isberg

Det ska du nog fan vara glad för. Vem fan vill vara 19 och ha knodd?

2008-11-13 @ 21:36:12
URL: http://isberg84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0