Män

Hanna har ny kille, igen... För ett tag sedan hade hon sambo, väldigt seriöst. Innan sommarn bröt de upp och hon hittade snabbt en ny kille. Idag fick jag reda på att det är slut mellan henne och den nya killen MEN att hon nu hade en ny på g. Var hittar hon alla sina grabbar?

 Hanna är en pojkmagnet


Tessi försöker hitta en grabb till mig, vilket är vänligt av henne. Hon har försökt det många gånger tidigare, det var inte ovanligt att hon (framförallt förr) lockade med att män hon tyckte jag skulle träffa såg ut som Josh Hartnett. Jag tyckte, och tycker fortfarande att han är en av de absolut snyggaste männen på jorden. Tyvärr gick jag inte på Josh-tricket så många gånger, vilket kanske är anldeningen att hon inte kör med det så ofta längre... 




Finns inte ord för hur snygg den här människan är!!!! 



Kanske skulle jag gå på det om Tessi bytte ut Josh mot någon annan som faller mig i smaken...


MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM


Kommentarer
Postat av: tessi

dröm vidare!

2008-11-12 @ 10:37:18
Postat av: MALIN

Haha tack, det ska jag...

2008-11-12 @ 11:00:24
URL: http://sopowerless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0