Love Dresses

Jag sitter och kollar på grymt fina klänningar på internet. Det är verkligen som terapi för mig, precis vad jag behöver med mitt fortfarande svullna ben! Ska beställa en till Nyår tänkte jag, det måste jag bara!

Fick föressten veta att min äldsta kusin, fyllda typ 31 ska gifta sig till sommarn, vilket betyder att jag ska få gå på mitt livs först bröllop, sjuuuuukt kul ju :D Då måste jag ha en grymt snygg klänning!

Klänningar är verkligen härliga. Många faller för skor och min vän Tessi faller för jackor av alla dess slag, men själv är jag nog mest svag för just klänningar, särskillt i fina färger! Haha Anna sitter nog och blir irriterad om hon läser det här, hon är inte alltid förtjust i mina färgklickar till klänningar, framförallt inte den rödrandiga. Jag måste nog gömma undan den klänningen när vi flyttar ihop, risken finns ju att hon misshandlar den i smyg annars...


Den rödrandiga är väll inte så farlig? Eller?

Kommentarer
Postat av: Cisso

du får inte ha svart o du kan inte ha vitt.. och om du har rött betyder de att du har haft ihop de med mannen, o de vore kanske inte så populärt :P du vet ja har rutin på de här :P

2008-11-10 @ 21:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0