Kusiner

Idag är det tungt. Men jag vet, ingen idé att klaga på någonting som är självförvållat... Har verkligen segat mig igenom den här förmiddagen, men ska snart ta tag i mig själv och åka över till Linus för att gå igenom försäkringar å sånt, bra med en kusin som är så användbar. Madde som oxå är en kusin ska bli frisör, oxå en användbar grej. Sen har vi ju Marcus som säkert blir ekonom eller nått, och Ceasar som ska bli fotbollsproffs. Daniel är ju skarp i sjukvårdsbranschen och Anna slutar väll som nattklubbschef. Sen har jag ju typ 20 kusiner till som säkert blir framgångsrika inom ett och annat. 


Alla kusiner på pappas sida utom Daniel (sen har jag lika många på mammas sida oxå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0