Globen 2008

Det var kul igår, absolut! Det blev kareoke för hela slanten, många låtar hann vi med och självklart även Tommy tycker om mig som är lite av min specialitet när det kommer till kareoke, inte för att jag på något sätt är det minsta tonsäker på den utan för att jag kan hela texten utantill! Antagligen ingenting att skryta men så är det i alla fall ;)

Någonting som inte flöt på lika bra var min konversation med en icke-svensk som kom fram och började prata med mig. Men jag gjorde verkligen ett tappert försök där eftersom han var både trevlig och good looking (nice kombination för övrigt...). Fick senare reda på att jag hade samtalat med Piet Raymakers jr vilket jag inte visste innan. Väldigt charmig grabb måste jag säga!

Jag hoppas kunna publicera lite bilder senare, måste bara se till så att Ida laddar upp dem!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0