Trött men inte uttråkad.

Det blev sent igår och tidigt imorse, kanske inte den mest vinnande kombintionen... Klockan fyra, när det började bli ljust ute gav vi upp OTH-tittandet för några timmar sömn, rättare sagt 3,5 timmars sömn. I skrivade stund känner jag mig ganska trött, men ska ta och  göra en sista kraftansträningning och rida den sista hästen strax, för att sedan ta en liten powernap innan jag börjar förbereda mig inför kvällens kommade utgång ;)


image283
Vi hittade den här gamla Charlies Angels inspererade bilden igår, kunde inte bestämma oss för om den är skör eller skön, det kan ni avgöra själva ;) Haha det är absolut inte jag till vänster.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0