Tessans miss.

Min vän Tessi var med om en pinsam grej på jobbet igår, hon beskriver händelsen såhär:

Ha ha idag skämdes jag lite på jobbet kan jag säga. Jag stod och skulle ta betalt av en kund. Han kille som ska köpa tröjan, ser ut att vara runt 20 kanske. Tjejen brevid ser ut att vara runt 42. Och då skojar jag inte. Han har bestämt sig för en tröja. Men hon tar fram pengar från sin plånbok och betalar.


- Mamma betalar, vilken snäll mamma du har, säger jag lite skojsamt sådär.


Hon tittar upp från plånboken och har en blick som tillomed jag blev lite rädd för.


- He he vi är tillsammans, säger hon och försöker att le. Men leendet når inte riktigt fram.


-  Jahaa, hehe, säger jag och hade bara lust att sjunka genom golvet.



image269

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0