Snyggfarsan...

Jag har undanhållit en rolig liten detalj ifrån helgen....

Helena red fram till mig på framhoppningen och sa: Malin, jag måste berätta en rolig grej! Sedan berättade hon att Cathrine hade suttit och pratat med en ryttare kvällen innan. Ryttaren i fråga är en man som är öppet homosexuell. Han hade under helgen spanat in en annan man och frågat Cathrine vem han var. Hon hade förklarat att det var Stefan, Malin och Idas pappa. Bögen hade då berättat att han tyckte att min pappa var skitsnygg...
Jag varnade Helena att pappa antagligen skulle bli rädd om hon berättade det för honom, men hon kunde inte hålla sig. Pappa tyckte inte det var alltför roligt när han fick veta, speciellt inte eftersom Stefan Lönnberg var med vid det tillfället då Helena berättade.

Jag har fått höra tidigare att min pappa är fräsch för att vara en pappa, men någon måtta får det faktist vara!

image275
Papi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0