skittenta

Igår jobbade jag hela dagen, och det gör jag även idag. Själva jobbet gör mig inte bekymrad, det är helt okej eftersom jag får vara ute och röra på mig hela tiden, det som tynger mig är den där jäkla hemtentan som ska vara inlämnad imorgon. Jag ska skriva omfattande svar på fyra frågor, jag är klar med en. Det jobbiga är att jag knappt ens förstår vad det är jag ska svara på, och har jag väl förstått det kommer snabbt nästa problem upp, kurslitteraturen är på engelska. Lyckat för mig som fick smöra till mig g i engelska B på gymnasiet...

Jag känner iallafall lite hopp då jag vet att när jag är klar (om jag blir klar...) och lämnar in skiten imorgon eller på tisdag så har jag en väldigt rolig vecka framför mig. På torsdag bär det nämligen av till Högbo!!! Nästan hela Arezzogänget kommer att närvara, så det får bli våran reunion :)

image267
Gulliga Hijo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0