OOOOLALAAA

När jag bodde på Strömsholm år 2005 var Idol ett måste varje fredag, och vi alla hade samma favorit. OLA was the shit. Han var grabben vi alla suktade efter (okej, någon enstaka kanske ville ha Måns men de allra flesta av oss var lost på Ola). Efter en insident sommaren 2006 förändrades min syn på den nyetablerade idol-stjärnan (Och nej, jag blev inte dissad...). Trots att jag fortfarande har svårt för denna människa då jag har sett hur han utnyttjar sin situation i verkliga livet och jag dessutom vet att han inte är speciellt skicklig då sången utspelar sig live. Imagen han har är inte heller någonting som jag skulle vilja hänga i granen. MEN grabbens nya låt: Who I am är fantastisk. Den är smörig och töntig men ååå va bra :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0