Min dag

Nu har jag anmält alla tävlingar före Falsterbo. Tyvärr blir det inget Sunne då de redan hade fullt :( För att inte missa några andra har jag därför gjort ett ryck och anmält fyra stycken kommande.. Jag har även hunnit med att rida Hijo och Goosen, dom var väldigt duktiga (höll på att ramla av Hijo idag igen, men jag gjorde det inte den här gången så balanssinnet kanske kanske är påväg tillbaka ;)), han har ju blivit en sån buse. Mione oxå, Hanna red dressyrlektion med henne imorse, tyvärr blev det inte så mycket dressyr då hon brallade sig egenom träningen...

Jag ska snart åka till skolan, slutar fem idag åå va jobbigt och till råga på allt kommer mamma ha sina väninnor här ikväll, det är ännu jobbigare! Blir nog till att åka till Anna för min del för hemma kommer jag inte orka vara. En sak som är bra med skolan idag är att det är sista dagen på min skolvecka, härligt att ta helg efter klockan fem idag ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0