Lördag kväll - en utekväll.

Kul kväll igår. Började med att hämta upp Micki och Vera i Solna för att sedan styra mot goda Piggis, där vi åt middag och fixade oss, trevligt trevligt. Mötte sedan upp en som vanligt stressad Tess, vidare till Ambassadeur där vi stod på listan tack vare Micki. Det var sjukt annorlunda i de lokalerna nu jämfört med när det var Blue moon bar, gillade nog stället bättre när det var Blue moon... Men iaf lite dricka och mycket dans, härligt. 
När vi var klara med stället strax efter ett kände Micki och Vera att det var dags att tänka på refrängen, men jag och Tessi var inte riktigt klara utan bestämde oss för att gå vidare. Förbi Oxid, där man som vanligt hittade Jonas och sedan tillbaka till Sture där min sköna kusin skötte kassan som vanligt. Hon släppte oss så det blev lite av en gratisutekväll för mig, kanon då man är en fattig student håhå... Hängde där ett litet tag, mötte bland annat upp en kund till Tessi innan vi bagav oss mot Gullmars. Väl där blev Tessi sjukt hungrig och kände för en kebab sådär på morgonkvisten. 

Vi träffade väldigt mycket roliga människor under kvällens gång. Kanske inte "skönt" roliga utan snarare "muppigt" roliga.....

En snygg man frågade oss efter vägen till tunnelbanan, vilket inte var så konstigt till en början, men när vi sedan såg att han skitit på sig var han lixom inte lika sexig längre...   

Sedan träffade vi på ett gäng killar som ville skojbrottas med oss, haha jag har nog aldrig sprungit så fort baklänges... 

Vi träffade även på en väldigt skör flickvän som fick panik eftersom jag och Tessan kanske såg lite bättre ut än henne. MEN lugn kvinna, vi är inte intresserade av din grabb!!!

Avslutningsvis satt det en otroligt hetsig människa på mathaket i Gullmars, en sådan människa som lätt skulle kunna gå ut och mörda någon annan, uuuh läskigt!

Det var några av många. Jag kom föressten hem vid 04.00, kan erkänna att jag är lite trött idag (och att jag inte pluggat ett skvatt på hela helgen ååå jag vet jag är dålig...)

Kommentarer
Postat av: tess

HAAHAHAHHAHA !!!

2008-05-18 @ 22:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0