Föredetta bästa vän.

Idag när jag var påväg mot skolan i all hast såg jag ett bekant ansikte vid spärrarna på Karlaplan. Människan jag såg var min bästa vän i låg och mellanstadiet och vi gjorde verkligen allt tillsammans. Under högstadiet gled vi ifrån varandra av olika skäl, vilket på ett sätt var tråkigt då vi hade haft så sjukt kul ihop åren innan. Hur som helst så såg jag henne idag, men jag kom på att det var hon först när jag hade passerat henne... Jag har inte träffat henne sedan höstadiet då hon hade stora problem, bland annat med droger. Jag har ju hört ryktesvägen att hon är fri från sitt missbruk men det kändes ändå väldigt bra att få se det med egna ögon. Hon var väldigt söt och såg ut att må bra. Jag ångrar lite att jag inte vände och hälsade på henne även fast jag hade bråttom till skolan... Men nu verkar hon ju vara tillbaka i stan så jag kanske stöter på henne fler gånger. Hoppas det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0