En irriterande snygging.

Idag tog jag bilen till skolan, kände att jag ville glida hem lite smidigt eftersom jag slutade så sent. Tyvärr blev det inte som jag tänkt mig då det tog 30 minuter från skolan på Karlaplan till kulturhuset, sjukt drygt!!!
När jag tillslut kommit ut på motorvägen kom det en röd bil och la sig precis bakom mig, jag bytte till mittenfilen för att bilen skulle kunna köra om. Men istället för att göra det så körde den fram en liten bit och la sig snett framför mig och saktde ner på tempot.... ÅÅÅ va irriterande det var, jag tänkte jävla kärring och bromsade till för att sedan köra in bakom bilen som låg kvar i vänstra körfältet. Efter ett tag bytte den till mittenkörfältet och det blev grönt för mig att köra om. Irriterad som jag var tryckte jag gasen i botten och försökte se sur ut meddans jag körde om. Jag såg då att det inte var någon tant som körde den röda bilen utan en ung kille, en skitsnygg ung kille. Han tittade på mig och skrattade när jag brännde om, mitt sura ansiktsutryck förvandlades snabbt till ett skrattande det med. Vilken skojare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0