Dryga beslut.

I lördags åkte jag bil hemmifrån till Göteborg och i söndags åkte jag tillbaka hem. I måndags åkte jag till Uppsala och tillbaka, den trippen gjorde jag även igår. Idag har jag åkt till Norrköping och tillbaka. Kan ju säga det att jag är något trött på att åka bil just nu, och jag förstår inte hur man kan jobba som yrkeschaufför. Men det är trots allt bra att andra jobbar som det, så slipper jag!

Jag vaknade klockan 6 imorse och inte helt kry åkte jag sedan iväg på tävling. På framhoppningen till första klassen ramlade jag av, det är knappt så jag vågar erkänna det längre eftersom avtrillningarna snart blir mer regel än undantag. Kan iallafall skryta med att det var en snygg avramling då jag landade på fötterna som värsta actionhjälten, yeeeeah!
Tabbade mig även när det gäller kvalen. Lämnade in bådas papper men tog tillbaka Miones efter första klassen bara för att hon rev ett hinder (det var första gången i hennes liv som hon rivit på tävling så jag trodde det var fel på henne). Hijo var fin trots att han kastat av mig en gång, hans papper fick ligga kvar hos domaren.
Mitt beslut om återtagning av Miones och ingen återtagning av Hijos var naturligtvis helt vansinnigt då Hijo rev ett hinder och Mione var felfri i 1,20... Jag är dålig helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0