upp och hoppa ba!

Idag har jag tränat och packat mest hela dagen, timmarna har bara sprungit förbi mig som vanligt. Timmar går fort, dagar oxå och veckor, månader, år... hm ne lugn nu, tanken var inte att det skulle bli ett hetsigt inlägg om livet, orkar inte med sådant trams, jag tycker man ska ta dagen som den kommer, tänk kör bara kör så löser sig allt! 

Men alla vet vi ju att efter regnet kommer sol
Om vi bara vågar tro
Inget är givet utan bara leva livet, ja var dag
Leva livet, livet som man ska


image172

Anna är sjuk idag, jobbigt eftersom vi skulle ses men men så kan det vara och jag vill absolut inte bli sjuk! Fy sjutton vad jag inte vill det! Men jag hoppas att min favvokusse kryar på sig!!

Jag har en sak att tillägga till detta lite spridda inlägg, Dan Humphrey is the shit! Där ligger du på andra plats, Björn Gustavsson...



Kommentarer
Postat av: Tommy

Dan Humphrey e skön... men han e ju bara en poor man's Seth Cohen ;)

2008-03-05 @ 12:12:55
Postat av: Malin

haha aa kan hända men han är snyggare och inte lika barnslig... ;)

2008-03-05 @ 13:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0