Brandalaaaarm

Idag har jag kollat på gamla filmer när jag tävlar med Odo. Känns som om jag måste få lite inspiration och motivation, har nog inte tävlat honom sen SM i sommras, sjukt länge sen!
Meddans jag sitter och kollar så sjunger jag lite på den passande låten, hur svårt kan det va. Moa kommer in i rummet och säger:

- Tränar du för att kunna överrösta brandalarmet?

Jag vet att min röst skulle få höga siffror om den skulle mätas i decibell, men att jämföra den med brandalarmet var en överdrift...

Jag råkade för övrigt starta brandalarmet en gång i sommras när jag skulle laga mat, hela huset blev rökfyllt och jag hade så fullt skå med att få ut alla djur att jag inte hade en tanke på att ringa till larmcentralen och tala om att de inte behövde komma, så efter att ha spelat både bov och hjälte fick jag träffa några poliser och fick en räkning på nåra tusen, vilket äventyr det var...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0