AREZZO!!!

Nu har ag hittat en dator sa jag kan uppdatera lite grann :) Jag har det kanon har i Arezzo, har hort att ni har regn och annat skitvader hemma, synd for er, har gar vi runt i linnen ;)

Tavlingarna har gatt bra oxa faktist, Odo har varit en riktig gentleman, vilket forvanar mig en aning men det ar valdigt trevligt :)

Efter en helg av tavling var vi ute och at alla svanskar och efter typ tre glas rodvin och lite grappa pa det var jag igang! det blev sedan en hel del dans och andra roligheter pa nattklubben har.. Underbara svenska tjejer som bara kor, det gillar jag!

Ikvall blir det singstartunering i varan lastbil, jag undrar bara hur vi ska fa plats allihopa, men det loser sig :) Nu maste jag kila. Ha det kanon hemma i Svea och hall ut, varen kommer snarttill er oxa!

Pusspusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0