AREZZO!!

Det här blir det sista jag skriver på ett tag. Jag ska försöka uppdatera från Italien men jag är inte säker på att det går...
Låt mig presentera mitt team som om två timmar är påväg ner mot skåne för att sedan sova i tyskland två nätter och efter det styra mot Arezzo!

image175
Utan Pappa skulle den här resan vara en omöjlighet på många sätt!

image176
Min syster är laddad!

image177
Jag är oxå laddad!

Hästarna som får förtroeendet är Spirit of ecstasy M, Quintus Fabio och Odorado.
Min häst är sötast han ser ut såhär:

image178

Jag ska ta med kameran och fota massor!! Här ska det bli bildbevis.
Ha det bra i Svea nu så ses vi i vår!

Kommentarer
Postat av: buster

lycka till !!!!

2008-03-08 @ 09:02:56
URL: http://wildntrue.blogg.se
Postat av: Lagunen

go go go go

2008-03-08 @ 16:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0