Studentfest för de föredetta 1orna.

Imorgon har strömsholmarna studentfest, helt sjukt att de blivit så gamla! När jag lärde känna dem var de bara små ettor och nu helt plötsligt tar de studenten. Jag skulle verkligen vilja gå på festen men vet inte om jag kan lösa det eftersom vi är i Norrköping då, ska ta mig en funderare på det där...

Har föressten hämtat hönan idag, jättefin är hon men ganska rädd, inte som tuppe som praktist taget springer efter mig när jag går ifrån honom. Haha han är så gullig :)

Ne nu är det nog natti för mig, det här går inte. Såå natti mina vänner.


En av många festkvällar under strömsholmstiden.
Jag, Jenny T och Mulan såklart :)

Kommentarer
Postat av: Cisso

Dålig stil o svika oss sådär malin, riktigt dålig!! ;)

2008-06-13 @ 12:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0