Rysslands briljans.

Söndag idag, men känns absolut som en vardag, kan inte bestämma mig för vilken, kanske måndag eller tisdag?
Igår var det i alla fall fotboll på TV, igen. En otroligt bra match, enligt mig den bästa hittils i turneringen. Ryssarna fortsatte att briljera på plan och såhär i efterhand känns det som om Sverige kanske inte gjorde en alltför dålig match i onsdags trots allt... Jag har bara så svårt att förstå hur Ryssland helt plötsligt kunnat blivit så sjukt bra?! Även om jag normalt sätt skulle hejat på Holland igår så kunde jag inte låta bli att hålla på Hiddinks fantastiska trupp, i sportsammanhang ska de bästa vinna. Och Ryssland, de var överlägset bäst!


A hell of a coach!


Arshavin - En fantastisk spelare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0