ny grej i dammig studentmössa.

Dagens städning gick lite längre än vanligt, jag har nämligen dammat. Haha visste knappt att det fanns någonting som hette så men när min kära mor fick halvt panik på mig eftersom jag aldrig gjort det så var jag helt enkelt tvungen att testa. Inge vidare kul men antagligen ett nödvändigt ont. När jag lyfte ner studentmössan från studenthyllan som jag har, kunde jag inte låta bli att läsa i den, ooh goda nostalgi.
Hör och häpna så hittade jag en grej som jag aldrig sett förut!! Med guldpenna står det döljt i ramen: Jag älskar dig och sedan undertecknar med ett namn, ett namn som jag mycket väl känner till men inte vågar skriva ut här ifall att det skulle ligga någon typ av ärlighet bakom. Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det här, kanske synd att jag inte märkt det tidigare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0