Grow up.

Dagens diskussion vid middagsbordet har för en gång skull inte handlat om hästar... Jag och min kära familj har nämligen diskuterat en eventuell utflyttning av mig och Ida. Kanske är vi tillräckligt stora för att stå på egna ben(?). Eller i alla fall så borde jag vara det, med min tjugotvå år är jag faktist två år äldre än min tjugoåriga syster, enkel matematik.
Jag är grymt sugen på att skrapa åt mig några vuxenpoäng då jag antagligen ligger efter övriga i min åldersgrupp. Men jag var faktist tidig med att skrapa åt mig de första poängen då jag tog körkort före nästan alla andra och flyttade hemmifrån vid nitton års ålder (för att sedan flytta hem åtta månader senare, men det är en annan femma).
Hur som helst så har det kommit upp på tal, men hur det slutar får framtiden utvisa.



Kanske blir jag vuxen någon gång i framtiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0