Första dagen på sommarlovet.

Grymt skön dag idag, har hängt mest hela dagen faktist och vädret jag fått njuta av har inte direkt gjort saken värre :) Började med att få sovmorgon, vaknade 07.00 i vanlig ordning men somnade sedan om och sov till klockan nio då min veckarklocka började kuckla... WHAT, varför hade jag ställt klockan??
Hursomhelst så orkade jag inte försöka somna om en gång till utan segade mig istället upp och kom tillslut iväg till skolan där jag lämnade in tentan och med det började mitt efterlängtade sommarlov på riktigt!
Åkte till terassen och åt lunch med Tessi, mycket trevligt. Tessi som åker till Spanien (eller Afrika) imorgon den lyckosten!
Innan jag drog mig från stan mötte jag även upp Hanaa och Madde från klassen och gick runt lite, helt grymt att vi redan klarat av första terminen på JMK!
När jag väll kom ut från stan åkte jag till gamla goda Älvsjö en sväng. Anna chillade på sin veranda när jag kom förbi och med ett par lånade skor (efter en hel dag i 10 cm klackar var jag rätt skör i fötterna vid den här tiden) gick jag och min favoritkusin till konsum eller coop som det kanske heter nu och köpte glass för att sedan gå hem till henne igen och glassa i solen...
Tillslut begav jag mig hemmåt men var tvungen att stanna till på piggis och hämta lite grejer som blivit kvar sen klassfesten. Såg den ena grannen som bor ovanför, den andra grannen som bodde med honom ska tydligen flytta vilket var lite tråkigt eftersom verkade va så trevlig... Men men väl hemma trimmade jag Odo en sväng och tog ut älsklings-Hijo i skogen. Efter det lagade jag och Moa mat och kollade One tree. Och helt plötsligt så sitter jag här :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0